BirdybearOnTour

Terug in eigen bed…

Voor het eerst sinds een week blijven we wat  langer liggen. Niet omdat het zondag is maar omdat het zonderdag is. Zonder ziekenhuis derhalve. En dat voelt zowel goed als onzeker tegelijkertijd. ‘In geval van’ was er daar de bel en die zekerheid is weggevallen.…

De dag van de plaatsvervanger…

Birdybear heeft vandaag zelf ook een afspraak in het Imed. Met de cardioloog wordt afgestemd om de bloeddrukverlagers achterwege te laten en te accepteren dat de bloeddruk daardoor mogelijk wat hoger zal zijn maar zeker niet te laag. Over twee…